МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

ЗАКЛАДУ дошкільної освіти № 26 «Рябінка»

Вступ

Матеріально-технічна база - необхідна умова функціонування закладу дошкільної освіти і реалізації цільової програми розвитку. Подальше вдосконалення матеріально-технічного забезпечення закладу дошкільної освіти сучасним навчальним і спортивним обладнанням, інформаційно-технічними засобами, дає можливість організувати на сучасному рівні освітню діяльність, культурні, спортивно-оздоровчі заходи.

В ст. 38 закону України «Про дошкільну освіту» зазначено, що матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Вимоги до матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами, а також типовим переліком обов'язкового обладнання закладу, у тому числі корекційного, навчально-наочних посібників, іграшок, навчально-методичної, художньої та іншої літератури.

Підтримка і розвиток матеріально-технічної бази закладів освітми є одною з основних умов успішного здійснення освітнього процесу.

1. Загальний стан території, будівель та приміщень закладу дошкільної освіти

Заклад має типове приміщення, власна проектна потужність будівлі розрахована на 110 дітей, площа земельної ділянки 0,56 га. Будівля закладу дошкільної освіти, територія відповідають Державним санітарним нормам та правилам «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних закладів та організації життєдіяльності дітей» № 1370/23902 від 09.08.2013 року, Державним будівельним нормам України (ДБН В.2.2-4-97) та утримуються в належному стані.

Територія закладу має огорожу по всьому периметру. Кожна група має окремий майданчик із зеленими насадженнями без павільйонів.

Згідно з технічним паспортом заклад дошкільної освіти розрахований на 6 груп, фактично працює 5 груп. Є музично – спортивна зала, медичний кабінет, харчоблок, кабінети методичний, директора, заступника завідувача з господарства, комора, архів, підсобні приміщення.

Всі приміщення використовуються раціонально та за призначенням, обладнано всім необхідним інвентарем.

До складу групової кімнати входить: роздягальня, спальна кімната, туалетна кімната. Меблі як групових, так і спальних кімнат, відповідають фізіологічним особливостям вихованців, ігрові зони обладнані згідно віку дітей та програмових вимог.

У закладі дошкільної освіти наявна музично – спортивна зала, яка постійно оформлюється відповідно до періоду року та календарних подій.

Медичний кабінет, харчоблок, знаходяться у належному санітарному стані, забезпечені спеціальним обладнанням. Пральня у належному стані знаходиться окремо на території закладу.

Система освітлення автоматична, в щитових ЗДО (приміщення, харчоблок, пральня) та групові щитки. Здійснено вимірювання розтікання на основних заземлювачах і заземлення магістралей, устаткування вимірювання опору проводу, кабелю та електроустаткування. Стан системи освітлення задовільний.

Система вентиляції витяжна з природним потоком повітря через системи вентиляційних каналів. Стан системи задовільний.

Дитячий садок забезпечено холодною та гарячою водою. Холодна вода подається з центрального водопроводу. Кожна група, харчоблок, пральня мають електричні баки для нагріву води.

В закладі дошкільної освіти працівниками створено належні умови для забезпечення педагогічного процесу, атмосфери комфортного особистісного зростання, відповідних матеріальних та психолого – педагогічних умов для всебічного та повноцінного розвитку дітей.

Протягом трьох років проводилася робота щодо поліпшення матеріально – технічної бази за рахунок батьківських коштів:

- зроблено поточні ремонти в групових приміщеннях;

- в шести групах пофарбована підлога;

- здійснена часткова заміна каналізаційних та водопровідних труб;

- замінено п’ять вхідних дверей;

- відремонтовано цоколь, сходи;

- зацементовано майданчик для миття килимів біля пральні.

- проведено заміну водопроводу на пральні

- зроблено поточний ремонт харчоблоку

За рахунок бюджету:

- капітальний ремонт даху;

- заміна скла на вікнах;

- заміна п’яти вхідних дверей.

2. Робота зі зміцнення матеріально-технічної бази ЗДО

Заклад дошкільної освіти є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника, оскільки на його розв’язання потрібні кошти.

Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно з кошторисом, сформованим відділом освіти Селидівської міської ради. Фінансові асигнування на 2021 рік заплановано лише на захищені статті і лише частково на утримання закладу дошкільної освіти.

За 2021-2022 н.р. проводилася робота щодо поліпшення матеріально – технічної бази за рахунок батьківських коштів:

- відремонтовано коридор біля харчоблоку

- проведено поточний ремонт по групах

Поступове осучаснення предметно-просторового середовища закладу, його розвиток можливий тільки за умов засвоєння нововведень, бачення власної перспективи розвитку, плідної співпраці всіх учасників освітнього процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 209

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.