МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Вихователі протягом навчального року дотримувались вимог програми до кожної вікової групи з урахуванням рівня розвитку дітей. Було проведено моніторингове дослідження якості реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти. Результати вивчення свідчать про динаміку розвитку сформованості базової компетентності дітей усіх вікових групах у порівнянні з початком навчального року по всіх освітніх лініях, а саме: «Мовлення дитини», «Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина у соціумі», «Дитина у світі культури»,

«Гра дитини», «Дитина у природному довкіллі». Із семи ліній розвитку дошкільників, виділених Базовим компонентом дошкільної освіти України, найбільш сформованою є лінія «Гра дитини», найменші показники належать таким освітнім лініям, як «Мовлення дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина у світі культури» (малювання). Виходячи з аналізу можна зробити висновок, що результати обстеження показали успішне засвоєння освітніх завдань чинної програми в групах молодшого дошкільного віку та в групах старшого дошкільного вік. В групах створені оптимальні умови для організації ігрової, образотворчої та трудової діяльності

В вересні 2020 року вихователь старшої групи Кузнецова В.П. провела круглий стіл за участі батьків для ознайомлення з програмою «Впевнений старт» забезпечення наступності щодо реалізації Державних стандартів дошкільної та початкової освіти. Батьки переглянули програмно-методичний комплект для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», але відмовилися придбати комплекти для дітей в зв’язку з матеріальним становищем. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку виконувалася частково.

Проте одним із пріоритетних напрямків в роботі педагогів зі старшими дошкільниками було формування життєвої компетентності дошкільника, здійснення підготовки дітей до школи, соціалізація дитячої особистості, надання кваліфікованої допомоги дитині у формуванні елементарних навичок навчальної діяльності та адаптації до нових соціальних умов.

Належне місце в підготовці дітей до школи займали фронтальні інтегровані, комплексні, тематичні та індивідуальні заняття. Організації виховання та розвитку дітей проводилась у розвивально-тематичному напрямку. Під час обстеження виявлено, що діти проявляють інтерес до навчання, майже всі легко йдуть на контакт, комунікабельні, легко вступають у відносини з однолітками та дорослими людьми і вільно почувають себе у цьому товаристві. У дітей сформована готовність до прийняття нової соціальної ролі-школяра. Це виражається у серйозному ставлені до школи взагалі і до навчальної діяльності та вчителя.

Результати діагностики дітей по підготовці до школи
Навчальний рік Група Кількість дітей Високий Достатній Середній Низький
2020 - 2021 Старша «Сонечко» 22 дитини8 дітей (36,5%) 11 дітей (50%) 3 дитини (13,5%) -
різновікова «Веселка» 9 дітей 3 дитини (33,5%) 6 дітей (66,5%) -
Всього 31 дитина 11 дітей (35,5%) 17 дітей (54,8%) 3 дитини (9,7%)

Отримані результати свідчать про достатній рівень готовності до навчання в школі.

Результати вивчення готовності дітей до навчання у школі складає 100%
Порівняльний аналіз дітей по підготовці до школи
Навчальний рік Кількість дітей Високий Достатній рівень Середній рівень Низький рівень
2019 - 2020 2318% 39% 48% -
2020 - 20213135,5% 54,8% 9,7%

Рівень фізичної підготовки
Рік Всього дітей Оцінка стану фізичного розвитку
Нижче норми Норма Вище норми
початок року кінець року початок року кінець року початок року кінець року
2020-202131 20% 15% 65% 65% 15% 25%

Провідне місце посідають заняття з фізичної культури. Протягом тижня три заняття проводяться в музичній залі або на свіжому повітрі (традиційні або нетрадиційні). Розроблена система планування фронтальних та індивідуальних занять. Структура занять, дозування рухів і вправ відповідають віку дітей.

Інструктором з фізичного виховання здійснюється індивідуально - диференційований підхід, щодо фізичних навантажень за показниками фактичного стану здоров'я дитини, рівню їх фізичної підготовленості.

Використання музикотерапії у вигляді класичних та популярних музичних творів організовує дітей, сприяє емоційному піднесенню, покращує настрій. Впродовж місяця плануються два комплекси ранкової гімнастики, з обов’язковим ускладненням у вигляді зміни вихідних положень, темпу виконання, атрибутики, заміни вправ, роз'яснення виконання та показу.

Гімнастика пробудження, що проводиться за методикою М.Єфименка прискорює пробудження дітей, покращує їх настрій і налаштовує дитячий організм на активну та продуктивну діяльність.

Аналізуючи результати обстежень, можна зробити висновки, що фізкультурно-оздоровча робота в ЗДО здійснюється на достатньому рівні, чому сприяють оптимально підібрані методи і прийоми фізкультурно-оздоровчої роботи та їх систематичне використання.

/Files/images/112233.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 209

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.