ВИСНОВОК

за результатами атестаційної експертизи дошкільного навчального закладу № 26 «Рябінка»

Атестаційна експертиза дошкільного навчального закладу проведена відповідно до нормативних вимог: наказу Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 № 67 «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів», наказів відділу освіти міської ради від 06.01.2016 № 11 «Про державну атестацію закладів освіти», від 23.03.2016 № 136 «Про державну атестацію дошкільного навчального закладу № 26 «Рябінка».

Атестаційна експертиза проведена як планова, комплексна, виїзна.

Термін проведення атестаційної експертизи: 03.05.2016 – 16.05.2016.

За результатами атестаційної експертизи встановлено.

Аналіз роботи всіх структурних підрозділів дошкільного закладу, ведення обов'язкової ділової документації визначається як задовільне.

В дошкільному навчальному закладі на достатньому рівні створені відповідні умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі дітей-інвалідів, в наявності кнопка виклику. Вихователі вміло адаптують навчальні плани, методики, матеріали та середовище до специфічних потреб дітей.

Систематично проводяться моніторингові дослідження якості навчально-виховного процесу, рівня засвоєння вихованцями усіх груп базового інваріантного та варіативного змісту дошкільної освіти (за освітніми лініями), стану здоров’я вихованців,рівня педагогічної майстерності та ІКТ-компетентності педпрацівників, психологічного комфорту в педагогічному колективі. Заслуговує на увагу ефективна співпраця методичної та психологічної служб ДНЗ.

Першочергова увага надається здобуттю освіти дітьми старшого віку, яка організовується відповідно до чинного законодавства та програм для дітей старшого дошкільного віку. Порівняльний аналіз результатів готовності до школи за останні 3 роки свідчить про те, що 83% вихованців мають достатній та високий рівень.

Кожне дослідження завершується детальним аналізом, за його наслідками проводяться повторні перевірки виявлених проблем та надаються дієві рекомендації щодо покращення якості навчально-виховного процесу.

Корекційна робота в ДНЗ проводиться за результатами діагностики, з дітьми, які показали низький рівень готовності до школи (старший вік), низький рівень розвитку пізнавальних процесів (молодша група); з дітьми-інвалідами, для розвитку соціальної адаптації, а також з дітьми раннього віку для полегшення адаптаційного періоду.

Аналіз реалізації варіативної частини Базового компонента дошкільної освіти в ДНЗ свідчить про низький рівень її виконання. Враховуючи відсутність спеціалістів з інформатики, англійської мови залишаються не виконаними освітні лінії: «Комп'ютерна грамота», «Іноземна мова», «Шахи».

Заклад забезпечений педагогічними працівниками на 100%. Освітньо-кваліфікаційний рівень педагогів задовільний, лише 38% мають вищу освіту. Існує потреба щодо підвищення освітнього та кваліфікаційного росту вихователів.

Забезпечення техніки безпеки та охорони праці у закладі має високий рівень. Заклад оснащений пожежним інвентарем, наочними стендами та методичними матеріалами з даного питання. У групових приміщеннях створені належні та безпечні умови праці та виховання.

За останні 3 роки в дошкільному навчальному закладі травм серед вихованців та працівників ДНЗ не зареєстровано.

Вся медична робота в закладі спрямована на зміцнення фізичного та психологічного здоров’я дітей. Аналіз захворюваності вихованців проводиться кожен квартал. Результати свідчать, що 96% захворювання це ГРВІ зумовлені епідемічними причинами, чи транзиторними відхиленнями в захисних силах, 4% - це інші захворювання. На належному рівні проводиться санітарно-просвітницька робота серед батьків та дітей. Протягом року на батьківських зборах та виробничих нарадах медичними працівниками ДНЗ проводяться бесіди та консультації за різною тематикою.

Діяльність працівників дошкільного навчального закладу регламентується посадовими інструкціями та інструкціями з охорони праці, які розроблено у відповідності до чинного законодавства, затверджені завідувачем дошкільного навчального закладу Сидорук В.В., погоджені головою ПК ДНЗ № 26 «Рябінка» Нестеровою І.В.

В ДНЗ № 26 «Рябінка» створено сучасне розвивальне навчально-виховне середовище. Особлива увага приділена національно-патріотичній символікі. У кожній віковій групі, у коридорах розміщені куточки: фотоальбоми, ілюстрації, дидактичні ігри, вироби, що виготовляли та використовували в народі відповідно до обрядових циклів, вироби народних промислів України (гончарні вироби, дерев’яні іграшки, домоткані рушники та одяг), народна символіка, герб, прапор України, українські рушники, сорочки-вишиванки, український посуд та іграшки, добірки віршів про Україну, рідну природу, Батьківщину.

Іграшки, які знаходяться у групах частково відповідають Типовому переліку обов'язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок дошкільного навчального закладу, затвердженого наказом МОН України від 11.09.02р. № 509, методичним рекомендаціям «Підбір та використання іграшок для дітей дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах», лист МОН України від 18 липня 2008 року №1/9-470. Тому визначено, що при підготовці до 2016-2017 навчального року необхідно придбати тільки сертифіковані іграшки для вихованців всіх вікових категорій.

Харчування вихованців організовано відповідно до Інструкції щодо організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах на належному рівні. Встановлено доцільний режим харчування, наявні меню - вивіски на харчоблоці і в групах, графік видачі їжі, добові проби, призначені відповідальні особи за організацію харчування. Виконання норм харчування основних продуктів на одну дитину за останні 7 місяців у середньому становить: групи раннього віку - 71 % , групи дошкільного віку - 79%. Пільгами з харчування користуються діти з багатодітних сімей (8 дітей), діти позбавлені, батьківського піклування (2дитини) –безкоштовним харчуванням. Харчоблок, допоміжні приміщення, все обладнання відповідають санітарно – гігієнічним вимогам.

Вирішити питання психологічного комфорту дітей в ДНЗ допомагає практичний психолог, який проводить діагностичну, консультаційну, індивідуальну роботу з усіма учасниками навчально-виховного процесу, забезпечує психоемоційний комфорт в адаптаційний період в групах ДНЗ, визначає психологічну готовність вихованців до навчання у школі на достатньому рівні. Планування роботи щодо соціального захисту охоплює усі напрями: облік дітей пільгового контингенту, соціальна допомога.

Відповідно до індивідуальних інтересів і потреб дітей з урахуванням запитів і побажань батьків, наявних умов розвитку дошкільників у дошкільному навчальному закладі реалізується варіативна складова Базового компоненту дошкільної освіти, працюють профільні групи, гуртки з фізкультурно-оздоровчого, еколого-валеологічного, хореографічного напрямків.

Під час вивчення стану роботи адміністрації закладу щодо усунення порушень вимог законодавства і недоліків у роботі, виявлених під час попередніх заходів контролю з боку відділу освіти, міжміського відділення СЕС, служби з надзвичайних ситуацій встановлено, що план заходів щодо усунення порушень вимог законодавства і недоліків у роботі в наявності, визначено термін виконання заходів, відповідальна особа. Заходи затверджені, підписані завідувачем. Зміст заходів відповідає пропозиціям, визначеними приписами. Пропозиції за попередніми заходами державного контролю реалізуються в цілому на достатньому рівні, терміни виконання дотримано, простежується системність в роботі адміністрації дошкільного навчального закладу, конкретність та вчасність прийняття рішень з боку керівництва закладу.

Спільна діяльність педагогічного колективу дошкільного закладу та батьківської громадськості є одним з напрямків діяльності дошкільного закладу.

Робота дошкільного навчального закладу спрямована на задоволення потреб батьків вихованців щодо надання якісних освітніх послуг, на створення презентативного іміджу закладу. Щорічно проводиться комплексне анкетування з виявлення потреб батьків в освітніх та оздоровчих послугах для вихованців, оцінки діяльності дошкільного закладу.

Матеріали інформаційних куточків для батьків у групах своєчасно оновлюються та відповідають вимогам розвитку дошкільної освіти України. Особлива увага консультацій приділяється проблемам адаптації вихованців до умов дошкільного закладу; наявні матеріали для батьків щодо роботи з п’ятирічними дітьми тощо.

Режим роботи закладу відповідає потребам батьків. Черга у дошкільний заклад відсутня.

Колектив дошкільного закладу бере активну участь у житті територіальної громади, у благодійних акціях.

Отже, освітні послуги, що надаються дошкільним навчальним закладом

№ 26 «Рябінка» відповідають державному стандарту дошкільної освіти.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 426

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.